субота, 4. фебруар 2017.

PODATAK VIŠE


Skandi Feniks 916, 31.01.2017.

8 коментара:

Belirac је рекао...

Ovaj tekst nije pisan "knjiški", nego na licu mjesta.

Анониман је рекао...

LA HAYA se nebi trebala krizati s EYAL, a tu je jos i AHALASIJA koja se kriza s ALALA i INOR. Ono sto moze u Skandiju ne moze u Feniksu, jer bi to Rajko vec preuredio. Prvo pravilo modernog krizaljkotvorstva je da kad uvrstavamo strano slovo preko njega i zapocinjemo kombiniranje. Pozdrav suradnicima ma gdje bili, Pero

Nedjeljko Nedić је рекао...

Kad će se Sonja odvažiti na sastavljanje križaljaka. Mislim da bi to njoj dobro išlo.

Belirac је рекао...

Pero je u pravu. Taj "ćošak" skandinavke teško je rješiv pa ga "iz glave" ne bi potpuno riješio ni autor križaljke.
Pravi je problem u "alali".
Moja komšinica "preko_bašče" (kako bi to rekli neki Baranjci) rješava "Skandi Feniks", a za moje križaljke iz rubrike "Podatak više" kaže da prvo pročita tekst, a onda zna sve tematske pojmove...

Анониман је рекао...

Bravo Jovane, malo je enigmata koji bi to priznali. Ja se ionako nisam osvrnuo zbog tebe, vec zbog novih suradnika. Pero

Belirac је рекао...

A kad se već spominju strana slova u križaljkama, da se osvrnem i na njih. Preko enigmatskih blogova iznijeto je mišljenje da su u hrvatskim križaljkama naročito cijenjena strana slova. Meni to dosad nije bilo poznato, a ne vjerujem ni da takvo mišljenje dijele rješavači.

Ali autori to - izgleda - prihvataju. Vidim, na primjer, da je u križaljci za sastavljački natječaj za 32. SOZAH sastavljač, umjesto svih mogućih četvroslova na -on, uvrstio LYON, a odmah iznad njega, umjesto svih mogućih četveroslova na -n, uvrstio JOHN. Ja bih tu radije uvrstio npr. SLON i KLJUN.

U drugoj križaljci je opet autor, umjesto svih mogućih troslova na -e, uvrstio UWE. Ja bih tu radije stavio npr. ULJE.

Анониман је рекао...

"Preko enigmatskih blogova iznijeto je mišljenje" i "naročito cijenjena strana slova" meni nije poznato. Predstavnik kojeg enigmatskog lista i na kojem blogu je ponudio to mišljenje, Jovane? U Feniksu strana slova nisu nepoželjna ali i dalje volimo i DŽ i F i LJ... Pero

Belirac је рекао...

Nastavak ovog članka objavljen je u sljedećem broju "Skandi Feniksa": ovdje.