среда, 14. март 2018.

IVANOVSKI POBEDNIK

Kvizorama 1354, 17.03.2018.

18 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitam Draganu na ukupnoj pobjedi!

Радоја Рацановић је рекао...


Pridružujem se čestitkama. Međutim, moram primjetiti, ovaj put kao neutralni posmatrač, da ovi iz Kvizorame ne samo da taje kako daju ocjene, sada nije jasno ni kako ih sabiraju.

IlijaO је рекао...

Etnoblago- vrlo zgodna kombinacija! Od tri- u dva!
ČESTITKE POBJEDNIKU!

Zdenko је рекао...

Čestitam Draganu na pobjedi, kao i svima ostalima koji su se natjecali u obje discipline. Što se tiče sabiranja plasmana, mislim da je Boris to dovoljno jasno objasnio.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam, a ni ovaj anagram nije loš.

Slavko Bovan је рекао...

Još sam poslao ovo:

UKRAŠEN ORIGINAL TU BUDE EKSPONAT.
NUDE NAŠE BLAGO, TE KOSTUR U KRAPINI.

Zdenko је рекао...

Anagram je odličan, samo da si još ubacio pretke :))
Sviđa mi se i ovaj "krapinski".

Rok Ban је рекао...

Čestitka iz Ljubljane.

Радоја Рацановић је рекао...


Mene zaista raduje Draganova pobjeda, da ne bi čovjek protumačio drugačije, nedajbože. Međutim, kod ovog sabiranja plasmana ipak ima nejasnoća, barem meni, koje bi trebalo razjasniti.

U t. 6 propozicija takmičenja navedeno je da autori koji budu sudjelovali U OBJE DISCIPLINE ući će u konkurenciju za ukupnog pobjednika S PAROM najbolje ocijenjenih radova. Ja to prevodim „laički“ sa najbolje plasiranom križaljkom i najbolje plasiranom premetaljkom. Da sam u pravu, a očigledno nisam, bilo bi potpuno nejasno kako križaljka koja je osvojila 9. mjesto može biti „dva mjesta niže u poretku križaljki“ nego što je premetaljka koja uopšte nije ušla ne među prvih 10 nego ni među prvih 20 u poretku anagrama. Meni tu svakako treba dodatno pojašnjenje, dovoljno bi bila tabela sa zbirom ocjena iz obje discipline, a kako se praktikuje u skoro svim drugim takmičenjima.

Zdenko је рекао...

Boris je lijepo objasnio. Kada se izbace svi oni koji nisu sudjelovali u obje discipline, dobiju se nove tablice. Na tim tablicama Nevenko je prvi u anagramima, a Dragan prvi u križaljkama. Međutim, na tim novim tablicama Dragan je bolje plasiran u anagramima, nego Nevenko u križaljkama.

Andon Koloski је рекао...

Дрaгaн, честитки зa вкупнaтa пoбедa 🏆! И ние Дрaгaн зa тркa гo имaме.:)

Luka је рекао...

Splitske čestitke od fenjeraša ove redosljednice, čemu je očito kumovao neulazak premetaljke u top-20, a ja poslah:

TU RANG, PONOS KATEDRALE U ŠIBENIKU!

Радоја Рацановић је рекао...


Hvala, Zdenko. Sada (mi) je jasno. Postoji li još neko takmičenje na kome se ukupni pobjednik utvrđuje na taj način?

Zdenko је рекао...

Olimpijske igre. Rezultat koji Bolt ostvari na 100m ne računa se u desetoboju na kojemu nije niti sudjelovao, iako je i tu jedna od disciplina utrka na 100m.
Memorijal se sastoji od tri različita natjecanja. Bilo bi nelogično da se moj rezultat računa u natjecanju na kojem nisam niti sudjelovao.

Анониман је рекао...

Draganu čestitka na ukupnoj pobjedi! RankoN

Бранислав Никић је рекао...

Bravo Dragane, moje iskrene čestitke! Čestitao bih i svima koji su uspeli u ovakvoj konkurenciji ući u 10 najboljih. Posebne čestitke mom doskorašnjem klupskom kolegi Zlatku Delić na odličnom trećem mestu.

Nedjeljko Nedić је рекао...

I meni je čudno. Ja sam mislio da se zbrajaju ostvareni bodovi pa bi tako pobjednik bio Nevenko. Moje čestitke Draganu.

Анониман је рекао...

Zahvaljujem kolegama na čestitkama i dobro organiziranom memorijalu. Drugi put učestvujem na njemu (lani sam bio četvrti), a posebno mi je drago što je memorijal organiziran u čast mog dragog prijatelja Pavla
Bogdanovića, kojeg ću se uvijek sjećati kao čovjeka blage naravi i
velikog zaljubljenika u enigmatiku.

Dragan Ivanovski