уторак, 13. март 2018.

ZRNCA (2829)

Autor: Milan Žarkovački

8 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Vi (verovatno) ne znate rešenje, a ja ne znam da li ono nikog i ne zanima, ili na slici nema ničeg prepoznatljivog od čega bi se moglo krenuti, ili nešto treće. Eto, ja sam bar postavio pitanje; možda bi to mogao i neko od vas?

Dejan Minić је рекао...

Ja nisam ni pokušavao ovo da rešim, nešto mi nije inspirativno i previše je dugačko. Mišljenja sam da kraće palindrome treba zadavati samo ilustracijom, a duže (kao ovaj) i ilustracijom i datim slogovima rešenja.

Belirac је рекао...

Kako bi ovakve zadatke trebalo rješavati i može li se to uopšte riješiti, pogotovo ako ne znaš ko je osoba sa slike?

Belirac је рекао...

Bjelovarski "Čvor" nekad je imao superteške zadatke za superrješavače. Možda i ovaj palindrom tu spada.

Milan Žarkovački је рекао...

OK; osoba sa slike je Roj Orbison.

Belirac је рекао...

Znači početak i kraj glase: Nosi broj or ... Roj Orbison.

IlijaO је рекао...

Naravno, NOSI BROJ ORUŽARIMA NA MIRAŽU ROJ ORBISON!

Milan Žarkovački је рекао...

Da, tačno! Možda ti je pomogao prvi današnji rebus kod Baneta (5934). :-)